Min tanke

Min tanke med adoptionen var att jag skulle jämföra Centerpartiet med ett annat parti i det andra blocket. Ämnet tyckte jag var ganska viktigt då det är bebisar/barn det handlar om. Och det blev extra viktigt eftersom jag själv är adopterad. Jag hade ganska tur att jag kom till Sverige,jag har föräldrar som älskar mig, blev uppfostrad bra, mat att äta, kläder, boplats osv. Tänk att bli bortlämnad från sina biologiska föräldrar och aldrig få ett bra liv efter det. Tyvärr så hade inte de andra partierna någonting om adoption, så jag blev ganska besviken. Men Centerpartiet hade i alla fall lite text om ämnet. Så min fråga är då varför inte de andra parterna har det? Det är väl ganska viktigt ändå? :O

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är ju ett av det viktigaste ämnena som finns tycker jag, så jag undrar också varför dom inte har skrivit om det!

Bra skrivet iallafall!

2010-09-08 @ 13:44:42
URL: http://amandavalet.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0